„…és természetesen fent vagyunk Iwiwen, Twitteren, Facebook-on.” Az utóbbi időben sok helyről hallottam ezt a mondatot, egyértelmű, hogy a közösségi média ma már mindenütt ott van és ezt a cégek is kezdik felismerni, minden valamire való vállalkozás szorgosan igyekszik létrehozni a saját profilját a közösségi oldalakon. De egész biztosan mindenkinek fent kell lenni? Sok helyen látom, hogy a kezdeti lelkesedés után hamar alábbhagy a kedv és sorra maradnak el a válaszok, bejegyzések és pár hónap múlva nem marad más, csak egy elhagyatott profil, néhány rajongóval.
Az alábbiakban, nagyvonalakban ugyan, de megpróbáltam összegyűjteni pár olyan pontot, ami kulcsfontosságú lehet egy sikeres közösségi média kampány megtervezése során.





Minden jel arra utal, hogy a jövőben a Google sokkal nagyobb előnyben fogja részesíteni a gyorsabban betöltő honlapokat, így nem árt megvizsgálnunk, vajon a honlapunk sebességben is felveszi-e a versenyt a konkurenciával? Álljon itt néhány apró tuning tipp.