HTML

Honlapkészítés, keresőopitmalizálás és online-marketing



A blogot a Seologik munkatársai írják.

Kérdése van? Írjon nekünk!
------------------------- Facebook
Twitter

Hogyan jelenjünk meg a Google valós idejű találatai között?

2010.01.15. 10:55 gored

Ahogy már azt megírtuk, a Google bevezette a valós idejű találatok megjelenítését az organikus találati eredmények között. Ezek az eredmények elsősorban a Facebook, MySpace, FriendFeed, Jaiku, Identi.ca és Twitter közösségi oldalakról származnak, de kaphatunk még ezen kívül eredményeket blogok-ról is. Pontosan még nyílván nem lehet tudni, hogy milyen feltételrendszerrel, módszerekkel szűri a Google ezeket a forrásokat, de pár dolgot már sikerült kideríteni.

1. A Google megvizsgálja az adott szöveget, (legyen az blog poszt, tweet stb.) és a szöveg tartalma alapján minősíti azt. Ha a szöveg spam gyanús, nem fog megjelenni a valós idejű eredmények között.

2. Úgy tűnik a Google valahogy indexálja azokat a felhasználókat, akiket gyakrabban idéznek, retweet-elnek. Ha egy Twitter felhasználónak sok, nagy tekintélyű követője van, akkor az írásai is nagyobb valószínűséggel fognak megjelenni az eredmények között.

Érdemes a valós idejű találatokra koncentrálni?

Egyenlőre nem. Egyrészt, Magyarországon még nem alapértelmezett ez a funkció (és az angol találatok között sem jelenik meg mindig automatikusan) másrészt egy-egy valós idejű eredmények nagyon gyorsan váltják egymást. Azonban, ha csak jelzésértékű is, a Google figyel a közösségi médiára és valószínűsíthető, hogy a jövőben szélesebb körben fogja támogatni az onnan érkező eredményeket.

Szólj hozzá!

Címkék: google seo facebook twitter seologik social search valósidejű találatok


A bejegyzés trackback címe:

https://seologik.blog.hu/api/trackback/id/tr201674090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.